Final Fantasy Inuyasha

Posted Jul 28, 2007, 5:02:27 AM
I've been around soooo much Final Fantasy this past month, and years really . That I had this tiny little thought, what would Inu look like in there world? Could be any of the worlds really. I love how I did his face, im in love, lol.

Quicky in photoshop 7

Post a comment

Comments

  • Jul 30, 2007
    Pretty! He really looks like he could hold his own with Tidus or Cloud. Kinda neat to see him wearing footwear.
  • Aug 22, 2007
    OMG OMG OMG! I love the new outfit! I bet kagome would like it to, it has an air to mortal kombat something, (dont mind me im just saying its cute!) He looks so bishou! KAWAIIII!!! *squeal* Do you have more?
  • Aug 22, 2007
    Laughing I must be the first to think this is funny! How weird! "HOMGHESSOKYOOT!" was FAR from the first thing I thought. Maybe it's because I'm not a big fan of Inuyasha. What? But I thought this was hilarious. Smile And nicely composed. Well done.
  • Aug 25, 2007
    Very nice. Hmmmm Inuyasha versus Sephiroth.................hey it could happen!
  • Sep 5, 2007
    he looks so girly but i like it.
  • Sep 15, 2007
    Oooh, very nice!
  • Dec 16, 2007
    @w@;; **woof**
  • Dec 2, 2008
    goodlooking!
  • May 8, 2009
    WOW !! He looks soooo tough and sexy!! Would soo let that dog lick me, yummmm Thank you for the visual..

Share



Galleries

Tags