Sketchitoes!!!

Posted Sep 6, 2006, 12:27:37 AM

Just some cute sketches I did.

There's some Selphie and Zell in there, from FF8...

Younger Jack... being all... floaty... AND(!)

One of my mascots RINGO! He's a little confused...

Please excuse what my scanner has done to this picture...

:(

Post a comment

Comments

  • Sep 8, 2006
    ROFL i can't stop laughing at this. Why am I the only to comment? Great job once again! Worship
    • Sep 9, 2006
      Haha, they're only little sketches.
      I'm glad you think they're funny though. That's why I decided to post them.
      • Sep 9, 2006
        I love the person in the background with their mouth all huge XD
        • Sep 11, 2006
          Hee, that's ummm, Selphie frommm uhhh, FF8 I think?
          Yeah... FF8.
          She was one of my favorite chraracters. A friend of mine and I used to do a spoof comic of FF8, cuz the characters were so funny on their own... But I think we lost a bunch of the initial comics... Eh, we might do something with it down the road.
          • Sep 11, 2006
            Laughing well it's still really funny ROFL
            • Sep 13, 2006
              Thankyou! Smile
              • Sep 13, 2006
                Anytime, can't wait for more art! Worship all hail her art!
                • Sep 14, 2006
                  Ha ha ha! It was only a sketch!!! You're silly.
                  • Sep 14, 2006
                    Yes...but it was good and funny Smile
                    • Sep 14, 2006
                      Yes t'was. Nya har har!!! Grin
                      • Sep 14, 2006
                        You should make more like that
                        • Sep 14, 2006
                          Really?
                          I have a lot of weird little sketches that I do when I don't really feel like drawing but it I have to anyway...
                          I wish my scanner scanned them better though...

                          SUKUANA WA BAKA!
                          • Sep 14, 2006
                            Stupid scanner! *hits it with a guitar*
                            • Sep 14, 2006
                              Heh heh heh!
                              • Sep 14, 2006
                                grrrrrr *blows it up too*
                                • Sep 14, 2006
                                  Worship
                                  • Sep 14, 2006
                                    not me, you Worship:worship: :worship::worship:
                                    • Sep 14, 2006
                                      Yeah but your comics are HILARIOUS! So you deserve some worship now and again!
                                      Worship
                                      • Sep 14, 2006
                                        I guess, but you are the best artist! Worship :haert:
                                        • Sep 14, 2006
                                          We should do a collaboration sometime!
                                          • Sep 14, 2006
                                            Really? With my sprites and your drawings? That'd be pretty neat. You really mean it?
                                            • Sep 14, 2006
                                              Well, yeah!
                                              I mean, you'd have to script it out. You're funnier.
                                              • Sep 14, 2006
                                                Well....sure ok ^_^ anytime you feel like is ok. I'm available this weekend for that kind of thing
                                                • Sep 14, 2006
                                                  I'll try my best to sketch out some stuff. I'd imagine they'd have to be kinda small though right?

                                                  And pixelish?
                                                  I COULD DRAW A MONSHTER FOR THEM TO FIGHT!
                                                  And when they kill it off, it'll be all corny and just have it kinda upside-down saying "Darn you suckas!" or something dim-witted and stupid like that.
                                                  • Sep 14, 2006
                                                    It can be anything! you can make them extremely huge, after all, you are the artist, i'm just a spriter

Share



Galleries

Tags